Известие

Collapse
No announcement yet.

Четвърта скорост не влиза.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
    със сигурност ремонта е по евтин отколкото втората употреба!(няма да казвам цена) а за това колко ще изкара зависи кои и как ще бърника в нея!
    и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!
    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
    Точно, особено ако се наложи второто, защото при кутия на старо (освен ако не знаеш и кътните зъби на колата от която я взимаш), може да се влезе във доста стабилен финансов филм, ако не се ревизира предварително. Повечето продавачи на части втора ръка дават ще я подменят веднага ако се окаже проблем (най-често със синхронизатор), обаче вече сложена ще трябва да се плати отново на майстора за демонтаж и монтаж, което си е цифра, а и сменената кутия също не се знае дали и тя не е проблемна. Лошото е, че въпросното ревизиране (тук в София) излиза към стотина лева. Така че при повечето случаи ремонта е по-евтин от "нова" кутия.

    Колегите имат според мен абсолютно право и ти препоръчвам да ги послушаш!Ремонта е по евтин и сигурен вариант разбира се стига да го направят правилните хора!
    Audi A6 3.0 TDI
    Infiniti FX35

    Comment


    • #47
      Айде малко пак по същината на темата.
      Занчи четвъртата ми прави проблем няколко пъти да речем веднъш на 1000км проблема се състои в това че не мога да я изключатрябва доста сила и напън за да изключи след като изключи всичко е нормално последните два пъти обаче първо включването е трудно просто лоста не може да влезе не му стига хода и нито изравняване на оборотите нито междинна газ може да му помогне ако го напъна влиза и после изключва трудно и след това всичко е наред.
      Освен това забелязвам и друго при включване на трета
      включва се нормално но ако се натисне лоста още напред след като вече е включила третата напред се усеща вибрация на лоста все едно се опитваш да включиш и друга предавка. Като огледах скоростите на място забелязох че четрърта и трета на място (директно от кутията при разкачено жило) се включат без проблем съсвем лесно и гладко, но след включване на трета като се напъне лоста на пред освен включването на третата механизма се опитва да (натисне или повдигне не се сещам точно) вътрешната планка която се движи при движение на лоста настранипримерно от положението 1-2 към 3-4.
      Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем дали е нещо което иска да се намести по механизъма на лоста или се е преебал механизна за включване който е под лоста или е нещо друго.
      Кутията си е с нормално звучене и няма други симптоми.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #48
        Трябва да си регулираш механизма за превключване,защото явно има голям ход към 1-ва,3-та и 5-та и малък към 2-ра и 4-та.Понеже 3-та и 4-та се превключват най-често,механизмът е почнал да се уврежда.Не съм го разглабял,за да ти кажа как става регулирането,но ако не го оправиш,ще се скапят синхронизаторите и муфата на тези предавки.Допълнителния ход,който ти позволяна се дължи на пружинните елементи.
        Last edited by myato; d.m.y г., 09:24.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #49
          Аз пък имам една кола при мен дето пък и изключва 3-та при натоварване в баир. Гледах, суках.... освен във фиксатора в кутията да е проблема друго не е сещам. Някой нещо да предложи, че хич ме няма в тия кутии?

          Като напъна да вкарам 3-та влиза и като напъна още малко лоста и щраква втори път, но при подаване на повечко газ пак излиза и лота чупи ръце.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Аз пък имам една кола при мен дето пък и изключва 3-та при натоварване в баир. Гледах, суках.... освен във фиксатора в кутията да е проблема друго не е сещам. Някой нещо да предложи, че хич ме няма в тия кутии?

            Като напъна да вкарам 3-та влиза и като напъна още малко лоста и щраква втори път, но при подаване на повечко газ пак излиза и лота чупи ръце.
            Ще трябва да смениш синхронизатора.Най-вероятно са заминали фиксиращите щифтове.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Трябва да си регулираш механизма за превключване,защото явно има голям ход към 1-ва,3-та и 5-та и малък към 2-ра и 4-та.Понеже 3-та и 4-та се превключват най-често,механизмът е почнал да се уврежда.Не съм го разглабял,за да ти кажа как става регулирането,но ако не го оправиш,ще се скапят синхронизаторите и муфата на тези предавки.Допълнителния ход,който ти позволяна се дължи на пружинните елементи.
              От къде имаш предвид да се регулира от механизма под скоростния лост ли?
              Защото като откача жилото се вижда че има достатъчно ход за 3 и 4-та дори удължих от ябълката на кутията хода на 4-та но нямаше промяна. Повече ме притеснява защо когато бутна напред лоста на 3та се опитва да свали планката надолу за мине на първа.
              Някой имали снимки на тази хуйня разглобена.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #52
                Доколкото си спомням,регулировката се прави отпред на избирача,върху скоростната кутия.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Доколкото си спомням,регулировката се прави отпред на избирача,върху скоростната кутия.
                  Мисля че проблема ми не е в тази регулировка това вече го правих на два пъти и няма промяна
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ALFonsOlder
                    изчетох каквото намери търсачката, но такъв проблем не срещнах.
                    другите скорости си работят чудесно, само 4та неще да влезе.
                    имал ли е някой такъв проблем и какво мога да очаквам?!?
                    някакви идеи?


                    Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                    Аз имах такъв проблем колега.Прояви се миналата година и тази година се реши.Гръмна и сложих друга скоростна кутия.

                    zaбравих да се похваля.
                    така както ненадейно и незнайно се прецака 4 та, така и си се оправи самичка.
                    влизат си мазничко всичките и задната дори!!
                    може би нещо в жилата...или кой знае.
                    италианка!!
                    sigpic156 SW 2001 бивша.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                      предавателното число на ДИФА е различно!!!!!!!!!!
                      на скоростите от 1 до 5 може да е еднакво но на дифа не е!!!
                      п.с по темата на колегата проблема ти е в муфата на 3 и 4 скорост!!!!
                      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                      Трудна работа. Разчиташ на продавача да ти каже от къде е сваляна. Имай предвид, че ако сложиш кутия 1.8ТС ще усетиш подобрение на динамиката, заради малко различното предавателно на диференциала - ще ти ограничи максималната скорост и на 5-та за 120 ще ти иска към 3400-3500 оборот, обаче иначе набира като звяр до 100. Аз съм така и повече ме кефи този вариант, но при извънградско с оригиналната беше малко по-комфортно, но няма пълно щастие още повече че при алфата 5-та е много странна и горе долу е като четвъртата при останалите автомобили.
                      Сигурно имате предвид предавателното число на главното предаване, зощото е неправилно в случая да се говори за предавателно число на диференциала.
                      Тъй като предавателно число на главното предаване според документацията за 1,8 и 2,0 е едно и също е чудно как намирате разлика в динамиката.

                      Ето и два полезни линка:
                      http://mashinostroene.net/index.php?...&id=83&lang=en
                      http://www.kartuning.ru/raschkpp/ind...name=enter.php
                      И малко теория:
                      http://petr-1.hit.bg/lekcia8.pdf
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                        Сигурно имате предвид предавателното число на главното предаване, зощото е неправилно в случая да се говори за предавателно число на диференциала.
                        Тъй като предавателно число на главното предаване според документацията за 1,8 и 2,0 е едно и също е чудно как намирате разлика в динамиката.
                        Не гледай какво пише в документацията разлика има това е реалноста тук колкото и човека да са карали двете модификации могат да потвърдят че има разлика ако вземеш да броиш зъбите на главното предаване ще видиш че имат разлика. И отделните предавки са с различни предавателни числа и главните предавания са различни простия пример е че разликите в 5-та предавка е по малко осезаема, докато особенно първата на двайката е доста по "дълга"
                        И все пак като се спомене думата диференциал общо взето се има впредвид главнопредаване и деференциал заедно това си е вид жаргон,както и други такива като полуоска, феродо, динамо,бендикс и т.н.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Още един въпрос.
                          Как е захванат механизма на скоростния лост за защитната ламарина. Вчера пуснах ламарината надолу откри ми се механизама но той е хванат за защитната ламарина на тунела а не се виждат болтове отодлу за които да се държи. При движение на лоста в най крайните положения като гледам отгоре се вижда че мърда цели механизъм напред назад и настрани.
                          Мисля че установих чест от проблема при мен и той е че след включване на трета при натискане на лоста още напред механизма прави някакви магарии и придвижва малко и превключвателя който се мести от второто жило при включване на 1-2 и 5-та.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #58
                            Аз съм с 2.4 136+ к.с. и при една гонка 3та ми влезе по напред от нормалното и като тръгнах да превключвам към 4та едва преместих лоста.Като от 1 ва до 3 бях на всяка предавка на прекъсвач.Това с 3та скорост се получи още няколко пъти и след това изчезна и до сега не ми се е повтаряло.Неразбрах какво би могло да е.
                            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              Още един въпрос.
                              Как е захванат механизма на скоростния лост за защитната ламарина. Вчера пуснах ламарината надолу откри ми се механизама но той е хванат за защитната ламарина на тунела а не се виждат болтове отодлу за които да се държи. При движение на лоста в най крайните положения като гледам отгоре се вижда че мърда цели механизъм напред назад и настрани.
                              Мисля че установих чест от проблема при мен и той е че след включване на трета при натискане на лоста още напред механизма прави някакви магарии и придвижва малко и превключвателя който се мести от второто жило при включване на 1-2 и 5-та.
                              Въпреки, че не обичаш да гледаш документацията, виж това - може и да свърши работа.
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                                Въпреки, че не обичаш да гледаш документацията, виж това - може и да свърши работа.
                                Благодаря за което а по въпроса с документациата отвори Е-пре и виш как ги дават главните предавания и скоростите там вчера ги гледах и двойката излиза с друга кутия и предавателни числа на главното предаване. Не е като в Е-лърна
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X